Copywriting

Marketing treści

Zawartość strony internetowej jest podstawowym elementem który realizuje cele biznesowe i z zwykłych użytkowników tworzy potencjalnych klientów.

Osoby które korzystają z wyszukiwarek internetowych i przeglądają strony www poszukują odpowiedzi na  pytania i rozwiązania ich problemów. W takiej sytuacji zachowanie użytkownika na witrynie możemy opisać jako podróż z wykorzystaniem przygotowanej przez webmastera nawigacji. Rozpoznanie i analiza ścieżek konwersji staje się kluczowym elementem każdej strategii kampanii reklamowych wykorzystujących strony internetowe.

Optymalizacja treści dla wyszukiwarek i ludzi to ułatwienie odczytu i interpretacji tekstu i ma na celu utrzymanie użytkownika jak najdłużej na stronie, zaciekawienie oraz stworzenie warunków do konwersji.


Najważniejsze korzyści z dobrego copywritingu to:

  • zwiększenie czasu użytkownika na stronie
  • zwiększenie ruchu do Twojej witryny
  • poprawa jakości ruchu, konwersji i sprzedaży
  • mierzalne wyniki i poprawa wskaźników ROI
 

Ilość czy jakość?

Zadaniem copywritingu jest wytwarzanie odpowiedniej ilości wysokiej jakości treści, aby zaspokoić potrzeby swoich klientów i wyszukiwarek. Wiele marek i twórców treści skupia się tylko na ilości. Z doświadczenia wiemy, że tylko wysoka jakość tekstów jest kluczem do skutecznej kampanii marketingowej.
Inteligentne tworzenie treści rozpoczyna się zbierania danych. Wykorzystując różne badania rynku, narzędzia SEO i audyty, nasi stratedzy są w stanie określić podstawowe segmenty grupy docelowej, tworząc obraz potencjalnego klienta. Tylko na podstawie wiarygodnych informacji wiemy jak dobrze zaplanować strategię kampanii i zarządzać środkami przeznaczonymi na reklamę.

Budowanie marki

Jeżeli witryna jest twarzą to treści online są głosem twojej marki. Pomagają wykreować wizerunek i charakter firmy poprzez zaangażowanie konsumentów. W naszej zintegrowanej strategii pracujemy nad budową wiarygodności poprzez tworzenie użytecznych treści, które służą do dystrybucji i promocji oferty firmy. Zabieranie głosu w rozmowach internetowych buduje świadomość i rodzi zaufanie konsumentów. Korzystają z reputacji możemy udzielać wyrażać opinie, dostarczać odpowiednie informacje i zdobywać zainteresowanie nowych użytkowników.

Jak podnieść zaangażowanie klientów?

Inteligentny Content Marketing składnia do działania. Klienci poszukują rzeczowej dyskusji, odpowiedzi na ich pytania i pomocy. Zdobycie zaufania i wiarygodności jest bardzo ważne w każdym aspekcie relacji z klientami. Odpowiedni impuls jest w stanie przekonać klienta do polubienia, udostępnienia lub udostępnienia linku do treści oraz zakupu produktów lub usług. Dobrze napisane teksty to sposób na zainteresowanie klientów, poprawę jakości ruchu oraz podniesienie pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Najważniejszym celem strategii marketingu treści jest angażowanie grupy docelowej do skorzystania z oferty firmy.

Pytanie?

Wypełnij formularz

FAQ

www.zok.net.pl © 2024 Łódź